En helt okej lördag

Det blev badhuset i dag med fika, passade på att simma eftersom H var med. Sen hem och då var Sebbes kompis hos oss med frisörsaxen så familjen blev friserad på rad. Så skönt att jag slipper. Hon passade på och hjälpa mig sätta i lite toning på utväxten och dom grå ;-) Dammsög och torkade golven, tvättade två maskiner hann med en heldel. Maten fixade älsklingen nu blev jag bortskämd både fredag-lördag woooow. Så mycket bättre har vi tittat på förstås shit Laleh äger hon är så grym den tjejen, lite speciell men så jädra duktig! En skön lördag måste jag ändå säga! I morgon går mina tradera annonser ut och det ser riktigt bra ut spännande =) fortsatt trevlig kväll min vän kom ihåg att du är speciell


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi hade en likande lördag (utan bad) och jag tyckte det var skönt, var länge sen nu :)



Ny vecka, hoppas det blir en bra (utan snö) ;)



Kram



2011-11-14 @ 10:23:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0