Flätor nej tack

I morse tjatade tösen om att hon skulle ha Pippi flätor. När jag väl gjort dom och vi skulle åka till förskolan så blev hon arg och sur och drog ur sina flätor. Att spegla sig älskar hon, står där och gör grimaser och tycker hon är rolig :) I kväll skulle jag iväg och köra ett cirkelpass men det blir inte alltid som jag tänkt mig eller planerar ( allt för ofta nu för tiden ) Lade mig och läste bok för Claris i stället. Packar gym väskan och åker efter jobbet i morgon. Clara ska vara med Carro i morgon för förskolan är stängd. Och på fredag åker Carro och Niklas till Thailand två veckor kommer att sakna dom :/ lite avis är jag också förstås! Nattinatt nu ska jag sussa lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0