Fynd och gym

I dag var jag på ett ärende med jobbet till Viksäng centrum. Där fanns en butik som heter Primadonna tydligen hade ingen aning om det. Det var en ung tjej som ägde den och butiken skulle flyttas så hon hade 50% på allt. Det var en helmysig precis min stil och smak . Jag blev helt lyrisk, det ramlade med ett par påsar hem ;-) Ska faktiskt dit en sväng i morgon också med vännen C. Efter jobbet i dag var jag och tränade körde ett pass med Sebbes kompis Erik det var riktigt roligt! Väl hemma blev det ett varmt bad, god mat à linas matkasse, lövbiff och ett glas rött. Nu blir det film mys med Irene Huss I skydd av skuggorna jag älskar Huss filmerna. Köpte en helmysig lykta på den där primadonna butiken bjuder på en bild :) Ha en fin fortsatt fredag kväll. KRAM Ps. Nu har min gumma flugit 9 timmar hon har bara två kvar jag är lite orolig med tanke på hennes blodpropp besvär, men hon skulle ta treo och har stödstrumpor och skulle upp och promenera i gången varje timme ;-) hon ringde 1177 för tips!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0