Granar och BVC

I dag har Claris och jag varit på BVC på 3-års kontroll.
Hon fixade det galant, i och under, på och brevid, vart
hennes och dockans kroppsdelar sitter. Vad saker, djur
heter osv.... Hon väger 12,5kg och är 92,5cm lång min
stora lilla tjej. Hon hade "dippat" lite på längden men inget
att oroa sig för. Jag tror inte hon kommer bli stor och lång!

I dag har farfar(svärfar) varit här och satt upp en gran på
tomten. Tur att vi har farfar som fixar och trixar. Tack för det =)
Jag och Clara var och köpte en ljusslinga till granen.
Clara är så stolt över den och över sin gran på sitt rum.
Hon fick överta Sebbes som han haft under sina år som liten.


Sitter och spanar in sin fina gran!



Hej hej nu har vi satt ljus i granen!



Liten och så fin!



I går rensade jag vinden det tog två timmar, hittade lite barbiesaker
Clara badar sina dockor i badkar tre stycken fanns i en låda på vinden.
Som vi ärvt från min lilla syrra Ellis.

Denna vecka är fullspäckad av möten och grejer. I dag var det möte
på S nya skola och bvc. I morgon har vi ett annat viktigt möte. Och
fotbolls möte. Onsdag ska jag på en behandling för min onda nacke,
rygg och värk. På torsdag tror jag inte det var nå möte ;-) På fredag
ska H på julbord. En fullspäckad vecka och så ska våra träningar på
gymmet klämmas in också plus att vardagsrummet ser ut som fan själv.
Skulle sitta fint med ett 36 timmars dygn eller vad säger ni? ;-)
Visst är det körigt i bland!!!

Ha det gott och ta hand om varann!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fler timmar per dygn är något jag också önskar mig ;)



Kram

2011-11-29 @ 08:10:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0