Grattis Emmy...... Jag saknar hockeyhallen lite.....



Stort GRATTIS till Emmy min guddotter som ännu engång tog
första plats, guld i en danstävling i dag. En lång dag för henne hon
stod på prispallen nu runt elva i kväll i Falun! Lång dag kan jag tänka
att det varit! KRAM OCH GRATTIS!!!


Rätt skönt att vårat intensiva hockey liv lagt sig en aning sena kvällar.
Långa cuper (ibland har man som mor önskat att dom inte skulle gå
vidare för att man bara ville hem ;-) Sånt som vi tänker men inte säger!
Trötta, frysna (kallt i hockeyhallar) hungriga. Men jag ska ärligt medge
att jag saknar det. Hockeyhall myset! Ser framemot match i surahallen
snart med en koppkaffe och hockeykorv.

Sebbe tränade nu i veckan eftersom proverna visade bra. Men han fick
gå av isen för han fick ont i bröstet. Börjar kännas lite otäckt, jag bokade
en ny läkartid dom får ta och kolla upp honom ordentligt nu!!!!

I bland kan man undra om det är meningen att det alltid ska finnas nåt
i ens liv som man ska oroa sig för. Hela tiden dyker det upp nya saker
är det meningen? Man kan ju undra faktiskt!

Tråkar lite i kväll, Sebbe gosar med tjejen. Mina sover så här sitter jag
och vältrar mig i Winnerbäck låtar och blir lite dryg djup igen!
Tror jag slänger på en film som jag kan somna till!

;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0