Helskön

Idag har jag varit på helskön dagspa jag fick present kort där när jag fyllde fyrtio. Idag gjorde jag aroma lyx, den började med en helkropps massage riktigt skönt efter tre pass på gymmet. Sedan var det ansiktsbehandling med portömning, mask, massage och färg av fransar och bryn. Hela behandlingen tog tre timmar, det var nästan så det kröp i benen sista halvtimmen ;-) Tog sedan en sväng på stan köpte lite Emma S produkter har länge varit sugen på att testa dom. Började med ansiktstvätt, ansiktsvatten och en kroppsscrub ska nog önska mig lite mer produkter i julklapp ;-) Måste vårda huden lite extra nu när man fyllt fyrtio år!!!!! I kväll blir det så mycket bättre ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0