Huset fullt och massa hosta



Huset är fullt här hemma Carro och Niklas sover här i natt. I morgon
ska dom åka till Thailand i femtondagar. Jag är inge avis alls hmm...

Carro har haft Claris i dag, förskolan har haft stängningsdag tack Carro.
Vi hade handledning i dag på jobbet så jag hade lite svårt att vara hemma.

Passade på att åka och träna efter jobbet eftersom jag inte hade "dagis-
hämtning" 45min på crosstrainern och så körde jag hårt på gymmet så
skönt utan att känna stress. Lär ha grym träningsvärk i morgon!

Claris har fått tillbaka sin hosta hon hostar nåt så grymt varken mollipect
eller Ventoline hjälper. Så det blir nog inte mycket sova i natt inte =/

Lagade Linasmatkasse i dag det var en vegorätt med quorn Niklas
berättade att han inte tål det riktigt. Han tog bara lite, jag var jätte hungrig
efter träningen så jag tog en rejäl portion. Fick så ont i magen, den blev
alldeles uppsvälld och det kändes som magkatarr. Jag tålde nog inte heller
det så bra. Enligt Niklas är det rätt vanligt han är ju vegetarian så han borde
veta!

Nu ska jag lägga mig så att jag får lite sömn sov dåligt i natt eftersom Claris
hostade. Risken är att sömnen i natt också kommer bli lite si och så =/

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0