Inne mys med ljus

I dag har Clara och jag bara varit inne och myst. När hon sov middag passade jag på att lägga in tradera annonser. Nu har hon vaknat vi ligger i soffan och chillar till Bamse. Tänt massor av ljus och sänder tankar till dom som jag saknar som lämnat oss min mormor och morfar min älskade vän Maud som jag saknar massor hennes klokhet och erfarenheter. Clara har så ont i magen i dag bara gråter och inte kan få ut nummer två. Trots Katrinplommon puré och olja och vatten. Tycker så synd om henne. Ikväll blir det hembakad pizza och så mycket bättre. Vad gör ni en fantastisk lördag som denna ;-) KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här lagas det också mat! Igår; ugnsgrillade kycklingklubbor m tsatziki och klyftpotatis. Idag; lax i ugn m brysselkål, vitlök, bönor och fetaost serverat m kokt potatis, färsk sparris och Hollandaise! Men först en löprunda! ;-)

2011-11-05 @ 18:10:25
Postat av: Anna

Men stackars Clara! Hoppas hon får gå på toa snart. Kolla med BVC/familjeläkare på måndag annars, om det finns något receptfritt du kan ge henne!



Här har vi chillat ;) Kyrkogården i skymningen och sen myst framför TV:n. Passar på nu innan vi blir fyra att bara vila så mycket som möjligt ;)

2011-11-05 @ 23:33:20
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0