Köket gillas

Clara ville göra smootie i dag så det gjorde vi Claris gillar att vara med och hjälpa till med allt. Hon är min lilla svans i allt jag gör och mun går i ett på henne. Undra vem hon brås på hahaha? I kväll gjorde vi en super god äppelkaka och mys fika lite. Även det receptet hittat jag i kokaihop Appen. Det skulle vara vit chockad men H råkade köpa fel så det fick bli med vanlig. Det var gott det med men jag tror den är ännu godare med vit. Skulle serveras med gräddglass Mums! Vardagsrummet ser ut som jag vet inte vad så vi fick lägga oss i sängen och titta tv och surfa. Nu ska jag se ett avsnitt av Sons of Anarchy nattinatt


Kommentarer
Postat av: Emmy

ååh smootie vill jag också ha! :)

Muums....

//Emmy <3

2011-11-28 @ 15:32:11
Postat av: Tina S

Den där sista bilden ser ut att va nåt för gottegrisen mig :) Kan man få receptet?

2011-11-29 @ 10:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0