Läkarbesök

Min son var på läkarbesök förra veckan.
Han har haft ont i bröstet en tid, dom lyssnade,
tog blodprover och EKG dessutom fick han åka till
lasarettet och lämna ytterligare blodprov.
Försökt ringa och se om dom kan ge något besked.
Han har träningsförbud av läkaren så länge.
EKG var lite för högt. Lite oroväckande är det, jag
skickade honom till läkare eftersom han varit sjuk
tänkte om det kunde vara begynnande lunginflammation.
Men han har klagat över ont i bröstet en tid.
Har en ring upp tid runt tre i dag då VC ringer upp.



IPHONE LIV
Försöker blogga från Iphonen men inläggen vill inte
publiceras och gör dom det så blir det bubbla kort....
Har överseende med det. Deleta just ett inlägg med
tredubbla kort av samma. Det här med Iphonen är lite
knepigt i början men jag lär mig varje dag.
Jag skrev att jag tyckte WF var roligt att spela men
det tycker jag inte längre. Spelar med förmånga får
bara ångest och blir stressad.... njaeee det är nog
inget för mig i allafall. Bara nån gång i bland i såfall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0