Laleh är bäst!

Just nu med Laleh

Laleh har absolut levererat bäst denna säsong i
Så mycket bättre. Eva Dahlgren är också bra
tycker jag.

När jag är ut på facebook så kan jag tycka att
det gnälls en heldel på övriga deltagare och
vad dom levererar. Och att Wiehe är kass utan
Alfzelius eller att Ledin ska gå i pension osv....

Vad vore vårat musiksverige utan "sommaren
är kort" "Dansa i neon" "Himmlen runt hörnet"

Fan vad det ska gnällas hela tiden, måste bara
säga det!!!!!

Men hursom Laleh äger och det kan jag tycka
utan att gnälla på övriga deltagare ;-)

Ser framemot nästa avsnitt av "Så mycket bättre"

Såja nu har jag "gnällt" på alla som gnällt Hahaa

Vi hörs Jax väntar på mig nu...... tjing



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för den fina komplimangen! Ska kolla

På reprisen av så mycket... I morrn! Men varför detta gnäll! Alla är ju duktiga å gör sitt bästa! Skulle vilja se dom som gnäller göra det bättre.. Å du.. Jax kan man alltid lita på ;) kram!

2011-11-20 @ 02:25:52
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0