Lek, lek och lek.... löv, löv och p-bot



I dag har vi hållt oss inne mestadels jag har haft lite rensa nojja i dag.
Får det i bland så skönt att att rensa, i dag rök bla. 15år gamla recept
som jag inte använt på länge. Hade två fulla pärmar som jag rensade
ur sparde bara favvosarna. Nu förtiden googlar man ju så fort man ska
laga nåt eller så har man matkasse med recept som ingår.

Clara har lekt och lekt hon är helt suverän på att leka själv, hon donar
och fixar och grejar med sina dockor. Och stökar till ler




Bäddat ner sina dockor på köksgolvet dom skulle sova middag meddans
vi var ute och krattade i hop alla löv. Krattade i närmare 1½ timme helt
slut i ryggen. Det blev två jätte högar!!! "Naturlig träning"




Var och tränade i kväll det blev gym och förbränning på crosstrainern.
Skönt! Mindre skönt var det att komma ut till bilen, där satt en p-bot
på 700:- SUCK Där rök hälften av mina intjänade tradera pengar som
skall gå till resa DUBBELSUCK.

Jaja bara betala och glömma, nya bekymmer i morgon!!!

En underbar måndag i allafall med min lilla tös!

Kram och god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0