Pumpasoppa och plask

I dag blev det pumpa soppa till middagen riktigt gott, Linas matkasse. Nästa gång kassen kommer, så kommer det två kassar. Vänner till oss som bor på landet kommer att få sin kasse levererad hem till oss. Dessutom så boka dom den genom oss. Så vi fick Lina poäng vilket snart ger oss en gratis vecka, när vi kommit upp i tjugo poäng. Det tackar vi för ;-) I kväll var jag och Larsson och simmade så skönt känner att jag är på gång nu. På torsdag köper vi träningskort. Avslutade kvällen med Desperate Housewifes och en kopp te nu säger jag god natt kryper ner lägger mig mig och gosar ner i kudden ;-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Pumpasoppa var det första jag gjorde när vi började med Linas förra året. Jag har alltid varit sämst på att läsa o följa recept! Jag hade till slut soppa i heeela köket och arg var jag!!! Efter ett tag blev jag mästare på recept men se då var det dags att göra uppehåll =) Kanske du kan tipsa Stefan om Linas matkasse!? Kram

2011-11-09 @ 20:32:37
Postat av: Coquina

Skoj med matkasse, har precis skrivit om det i min matblogg =) Kika gärna in där och tävla också =)

2011-11-09 @ 21:14:43
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0