Stressig men bra dag

I dag hade vi ett mycket viktigt och intressant möte. Där vi fick våra misstankar bekräftade och det kommer förmodligen vända saker och ting till det bättre. Ser ljust ut och jag är positiv. Detta möte drog ut på tiden som tur var hade jag förvarnat förskolan. Clara har tid till 16.30 jag brukar hämta tidigare. Eftersom hon går på en privat förskola stänger dom kl.17. Med andan i halsen och pulsen på högsta volym och hjärta som hoppade jämfota kom jag 17.10 tur att jag har henne på världens bästa förskola. När klockan var 17.50 hade jag badat henne och hade maten i ugnen. Jag lovar min puls var Inge bättre vid det tillfälle. Åt mat, började nattning av tösen och packade träningsväskan för att träffa vännen C och ett gympass. Väl där var det super skönt när jag landat och pulsen sjönk för att sedan öka igen men då en skönare sådan ;-) Egentid viktig? Jo men hur lätt är det att få till? Prioritera ja absolut men allt går inte att prioritera bort. Väl hemma satte jag mig vid tvn och titta på Desperate Housewifes struntade i tvätten, den är med all säkerhet kvar i morgon, lär nog inte rymma nånstans..., haha nu kryper huvudvärken på så jag lägger mig! I morgon ska jag inte stressa jag ska bara laga mat och vara med tösen. Kram till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0