Fullbokad vecka blev det

Måndag och föräldraledigdag till bringades med ett möte på förmiddagen och badhuset på eftermiddagen med C och Sigge. I tisdags var jag och C på badhuset och simmade det blev 46 längder sen var bad tiden slut. Stressade hem till Desperate Housewifes och så var det inget, besviken =( Onsdagen skulle jag laga tacos för Sebbe hade beställt det. Men klockan tre på eftermiddagen ringde min chef och frågade om jag skulle följa med på hockeymatch med tre rätters middag i Vippen på ABB-arena. Vi brukar nämligen bli bjudna på sociala aktiviteter för att stärka sammanhållningen och umgås utanför arbetet. Vi var ett hockey gäng och ett Maggio gäng. Jag hade blivit lottad till Maggio. Men lyllos mig så fick jag följa med på hockeyn också pgav. avhopp =) Två kvällar onsdag och torsdag med mina arbetskolleger mycket trevligt. Vi har alltid så kul ihop. Hockeymatchen blev förlust VIK-TINGSRYD 2-3 men det var en trevlig kväll ändå. Som jag avslutade med ett glas vin hemma hos en arbetskamrat/vän. Torsdagen var vi på Limone och åt mat sedan på Veronika Maggio Skybar och avslutade på Tabazco. Mannen är bortrest i helgen så i kväll blir det mys under filten i soffan och en kopp te och någon bra film! Är rätt trött efter veckans utflykter ;-) Trevlig helg! Ps. jag vet inte vad som hänt med min blogg. Jag skriver texten i stycken ändå blir det helt komprimerat. =((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0