Blod

I dag när jag skulle laga mat skar jag av en bit av fingertoppen.
Carro tyckte inte det var så kul jag visade henne min finger topp
som låg kvar på kniven. Gaaaaahhhh kasta den skrek hon!!!

Det värsta var att det slutade ju inte blöda bara forsa blod, så
jag ringde 1177 då sa dom att ja skulle sätta på kompress och
sedan kyla med is. Såklart det borde jag ju ha tänkt på, det slutade
blöda till slut tror jag i allafall för ja skulle inte ta bort kompressen
förrän i morgon. Fasen vad det dunkar i fingret nu!!! Typiskt jag
kan inte ha fingret i en lindad klump. Hur ska jag kunna diska,
och fixa allt då? Fan fan vad irriterande =(


Grrr%¤#&%#"!¤#&()=??)(*/%¤*%¤#¤/* ahhhhhhh....

Jag är sur!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fy satfläsk va ont! Jag skar av min fingertopp på en skärmaskin första dagen i charken på Wenströmska. Det blödde som faaaan och snyggaste killen i 2:an plåstrade om mig. Bättre raggningsknep än så kom jag inte på den dagen ;-)

2011-10-06 @ 20:31:18
Postat av: Nettan

Lyllos dig Kicki!!! En kille i tvåan ;-) Här fick jag plåsra om mig själv =( Inte brydde sig gubben speciellt. Men satan vad ont det gör nu bara dunkar i fingret. var tvungen att ta ett glas rött hahhaa!!! Kram

2011-10-06 @ 21:37:25
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Anna

Men stackare! Hoppas värken går över snart. Fingrar är man ju så känslig i och beroende av!

2011-10-06 @ 21:45:56
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0