iPhone liv

I helgen har det varit rätt fullt upp som vanligt. Dessutom har jag införskaffat mig en iPhone 4s sjukt kul. Börjar lära mig den hyfsat nu. Provat spela worldfeud också skit kul och jag som inte gillar spel ;-) haha.... I morgon blir det nog badhuset igen ska bli mysigt. Bakade bullar i dag en halv sats snart slut =( Så är det med huset fullt av gottegrisar hoppas det finns någon kvar till mig och tösen att ta med till badhuset. Hoppas hon mår bra i morgon, hon har grym hosta. Nu ska jag lägga mig och läsa lite god natt min vän och trevlig måndag till dig.... K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den där hostan... Hoppas vi blir av med den snart! Skär som en kniv i hjärtat när M hostar om nätterna.

2011-10-31 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0