Iphone?




I dag åkte jag till elgiganten för att
sortera upp mig i Iphone djungeln.
Jag stötte på en försäljare som var
FÖR Samsung Galaxy!!!!

SUCK gick därifrån ännu mer förvirrad
och ångestfull än innan.
Men nu har jag bestämt mig det blir en
Iphone 4s, då nästa problem den släpps
på fredag när alla butiker öppnar kl.10
då jobbar jag. Dom kommer ta slut i ett
nafs....  så jag får väl vänta till nästasläpp
som är tidigast om en månad men, men
thats life.... Nu när jag väl bestämt
mig vill jag ju ha den NU ;-)

Är n i nöjda med er Iphone? Eller Samsung?

Tjingring

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar min samsung galaxy s2. Jag tycker grafiken är fantastiskt, lätta menyer och den tar jättebra bilder. den är även superbra att surfa på. Använder knappt min dator längre.

2011-10-27 @ 12:08:38
Postat av: J

Behöver jag ens säga nåt??!! :=)

2011-10-27 @ 14:00:16
Postat av: Lina

Hej gumman!!!

Jag har samsung galaxy S.....Jag är sypernöjt!!

Puss och kram på dig!!

2011-10-27 @ 20:22:56
URL: http://stimpilina.blogspot.com
Postat av: Anna

Här kommer en till som är Samsung frälst. Är supernöjd med min Galaxy S2!!!

2011-10-28 @ 21:35:25
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0