Känner mig inte i form

Blääää.... blir galen på denna förskylning som inte vill släppa
greppet om mig ordentligt. Har så mycket bokat nästa vecka
så jag vill vara pigg =/

Bara fortsätta proppa i mig c-vitamin och sånt, hur mår ni har
ni turen att hålla er friska?

Jag får panik har massor som skulle behöva göras ni vet putsa
fönster och så innan kylan kommer!

Skitsamma kryper upp i soffan med tösen en stund på efter-
middagen ska vi gå ut lite och få frisk luft.

Vad gör ni en fin söndag som denna?

Kram

Kommentarer
Postat av: J

Just städat bort kräftskivan. Nu blir det The Pacific marathon och ostbågar! :)

2011-10-16 @ 14:08:50
Postat av: Emmy!!

Ah inte kul att vara förkyld!

Jag är också lite förkyld Inte kul

Krya på dig! ♥

Sees! <3

2011-10-16 @ 16:58:23
Postat av: Anonym

Ah inte kul att vara förkyld!

Jag är också lite förkyld Inte kul

Krya på dig! ♥

Sees! <3

2011-10-16 @ 16:58:42
Postat av: Cissi

Hoppas du inte blir sämre!



Vi hade en riktig hemma och fixdag, lika bra att passa på när man inte hade något planerat, det hör inte till vanligheterna haha

2011-10-17 @ 11:24:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Misstänker att du är sjuker...

Krya på dig!



Kram

2011-10-20 @ 12:46:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0