KÄRLEK



Jag trodde jag visste vad KÄRLEK var innan jag fick barn!!!
1989 fick jag en lilla syster som behövde mig 1993 fick jag
min son och 2008 min dotter först då vid dessa tillfällen
förstod jag vad äkta, gränslös KÄRLEK var och är!!!!

Jag trodde jag visste innan, jag trodde att jag inte kunde
leva utan min käresta!!! Men ack så fel!!! Utan mina barn
kan jag inte vara.... aldrig... aldrig! Det är KÄRLEK det är äkta
det är OBESKRIVLIGT!!! Det kan kan alla som har barn skriva
under på ;-)

Jag ÄLSKAR er MINA barn..... Sebastian, Clara och Caroline!

<3<3<3 Kärlek till er <3<3<3 JAG ÄLSKAR ER <3<3<3

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du men det har jag vetat i över 40år nu, men du upptäcker sen att man även inte kan leva utan sina barnbarn, man älskar dem lika mycket. När du får några så förstår du vad jag menar. Älskar alla mina 5 barn och alla barnbarn. kram mamma/mormor/farmor

2011-10-02 @ 10:37:51
Postat av: Anna-Carin

Ja det kan jag tro mammsen och den dagen kommer för oss sen =) Jag skulle kunna leva utan allt i mitt liv men inte mina underbara sessor för den kärleken och stoltheten jag har för dom är enorm =) näst efter kommer ni min älskade familj...Lowe you to my family // Kjammmiiizzzaaarrr

2011-10-02 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0