Lager157






I dag var jag till Uppsala på mässa (jobbet) Jag frågade Sebbe om han
ville åka med som sällskap det ville han.

Av en ren tur och slump öppnade lager157 i Uppsala i dag så självklart
svischa vi in där också. Ler

Jag shoppade....... alldeles för mycket =( Men det blev en och annan
julklapp också!

Lager157 i Uppsala var inte hälften så stort och bra som i Hälleforsnäs.

Mässan jag var på handlade om kognitiva-kommunikation hjälpmedel
och IT den var sisådär.... men lite matnyttigt var det. Ofta när man åker
på sådana mässor riktar det sig mot elever/yngre och kan bli lite barnsligt.
Men det var värt i allafall, har en kasse med massor av information =)

I kväll har jag lagat mexicanska enchiladas som min man älskar det är
hans favvo. Jag lovade att laga det i måndags när han fyllde men har var
så förskyld och hängig så det var ingen idè han kände ändå ingen smak.


Gott och kräver ett litet glas rött för att ge sin fulla smak ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har köpte EN tröja från lager 157 (på nätet), min "Pippi"-tröja och den använder jag flitigt :)



sv: Ja det är samma som serien, men vi kollar nog på filmerna när det passar oss istället ;)

2011-10-21 @ 06:58:06
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul att höra att du gillar Hälleforsnäsbutiken :)/ Karin m. personal

2011-10-21 @ 09:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0