Ledig dag med fullt upp

I dag var jag ledig, inte för att mysa och ha
det skönt. Viktiga möten inbokade, dom gick
bra så får vi se vad det ger ;-)

Hunnit med ett par julklappsinköp som jag
skrev i tidigare inlägg så är julen inte min
favorit högtid precis. Så att börja med jul-
klapparna nu är bra så kan jag luta mig till-
baka i december med en god glögg och se
på när andra stressar ;-)

Lagat mat Linas mattkasse ni vet, i dag bjöds
det på lax med matvete och mangosalsa mums
vad gött, ett glas vin var bara ett litet måste!

Sålt Sebbans Bmx cykel, städat övervåningen,
badat tösen, nattat, umgått med en vän via
telefon!

Jag har hunnit med en heldel känns okej så
med det säger jag nattinatt!

Väntar in min käre man som valt att åka mil
bort för att köpa en "lekbåt" där rök hans
Iphone för tillfället ;-)

Nattinatt =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Karlar och deras LEKSAKER, suck ;)

2011-10-27 @ 14:25:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: J

Behöver jag ens säga nåt!!??

2011-10-28 @ 01:15:22
Postat av: Nettan svarar:

J ;-)Menar du lekbåten? Eller att jag hade fullt upp? skratt

2011-10-28 @ 09:14:52
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0