Nässelutslag och whiskey

Enchinae C, C-vitamin, nässpray, hostmedicin,
halstabletter av olika de slag. Te med citron,
honung och ingefära. Nu ska jag ta en Whiskey
sen ett hett myrtenbad. Banne mig att jag ska
mota skiten ifrån mig!
Jepp ska inte bli liggandes så det så!

Saknar att jogga börjar få abstinens nu ju!

Har en skön plan för min träning och kost!

Plöjer Topp hälsa och wellnes och drömmer
mig bort. Vill vara pigg vill börja på gymmet,
vill simma jag vill jag vill jag vill......

En dag kvar sen helg so nice....

Förresten prickarna Claris fick i går var nässel-
utslag helt ofarliga kommer snabbt och försvinner
snabbt. Kan göra det helt utan anledning!

Kram till dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0