Orka inte blogga



I går blev det inge blogga kom hem från jobbet,
kände huvudvärken krypa på. Tror jag fick ett
spännings migrän anfall sov mellan 17-20.30

Tur att jag vaknade till säsongspremiären av
Desperate Housewifes.

I dag när jag hämtade Claris var hennes ögon,
röda och svullna det har runnit i dom hela kvällen.
Ögoninflammation så i morgon blir jag hemma
med henne.

Hade planer på att åka till Bollnäs i helgen till
min farmor, farfar, faster och farbror vi får skjuta
på det =( Känner mig jätte ledsen över det, såg
fram emot att åka!

Varför får man sån ångest över att vara hemma
från jobbet med sina barn? Barnen är det bästa
jag har, ändå så känner jag mig så skyldig på
något vis när jag är hemma? Precis som om jag
gör något fel, helt galet att känna så när det ju
är precis tvärtom jag gör rätt! Skumt det där!!!
Man har väl alldeles för hög arbetsmoral kanske ;-)

Jaja nu har hon ögoninflammation och risken är att
hon blir febrig också kan jag tro. Ögoninflammation
smittar som bara den. Carro har varit sjuk, Niklas är
på gång han också. Sebban har legat hela dagen
och kvällen så det bådar inge gott här hemma.
C-vitamin, enchinae-C boostar mig nu!!!

Hur mår ni? När hösten kryper på?

Nattinatt =)

Kommentarer
Postat av: J

Alldeles förträffligt! Tackar som frågar! :)

2011-10-06 @ 00:36:05
Postat av: Nettan svarar:

Hahhaaaa.... J det svaret hade jag förväntat mig av dig ;-) Höst, semester det kan väl inte bli bättre ;-) Kram och njuuuuttt!!!

2011-10-06 @ 08:20:54
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0