Piggare



I eftermiddag har jag känt mig mycket piggare så jag tog en sväng till
Erikslund shoppingcenter och fixade några presenter.

Sedan hem och min älskade Sebbe och jag städade, han är ju bara för
underbar!!!!

Sen så hällde jag upp ett glas vin och Sebbe var och köpte pizza på
Lorenzo ;-)

Lite idol fick det bli, i kväll sjöng en deltagare min och Henkes bröllops
låt Utan dina andetag. Fick en liten tår i ögat, älsklingen är borta hela
helgen saknar honom <3

Nu stack Sebbe och en polare ut så nu ska jag krypa upp i soffan under
min chillifilt med en iskall snow grouse (whiskey) och mota ut sista
basiluskerna om det är några kvar!!!

Ha en fortsatt fin fredagkväll min vän!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du känner dig bättre!

2011-10-14 @ 23:40:22
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0