Så mycket bättre


Foto: Carro


I dag har det varit en seg dag, jag har varit så trött. Svider i ögonen
och ont i huvudet, hostar,yrslig. Har fått en blåsa på läppen också!
Jag är så less på att känna mig halvkrasslig hela tiden och inte ha nån
energi. Nog gnällt om det ;-) Har tränings abstinens också nu =(

I dag slapp jag göra maten det var riktigt skönt, slumrade tom. till i
soffan. Sedan blev det en kopp te och Desperate housewifes.






På lördag är det säsongspremiär av "så mycket bättre" Jag längtar
hoppas det blir lika bra som förra året. Uppställningen ser ju bra ut.

- Jason "Timbuktu" Diaktié
- Laleh Pourkarim
- Martin "E-type" Eriksson
- Tomas Ledin
- Mikael Wiehe
- Eva Dahlgren
- Lena Philipsson




Ännu ett favorit program jag har är strax tillbaka i tvrutan......
"Berg flyttar in" Hos: Camilla Henemark, Linda Bengtzing, Dr Alban och
Christina Schollin. Första besöket sker hos Jesper Parnevik i Florida.



I morgon är jag ledig har två möten inbokade så jag var tvungen
att ta ut en ledig dag. Synd bara att jag inte kan tillbringa den med
att göra något skoj, men så är det i bland.

Det börjar bli dags att ta ett beslut också angående mina måndagar.

Jag kan inte ta mer föräldradagar för jag vill ha sparade dagar kvar
med tanke på att dom räcker tills det år Clara fyller 8år. Och nu
fyller hon 3år så jag vill spara. Då är frågan ska jag jobba heltid eller
gå ner i tid? Jag funderar och funderar!!!

Nu ska jag krypa ner och sova lite skönhetssömn, Emma Wiklund sa
att det var viktigt så jag kör på det i dag i allafall!!!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0