Speciell dag..... nallensdag....



I dag var det nallensdag för er som inte har
barn och inte vet det ;-) Det finns ju dagar för
allt möjligt nu för tiden. Speciella dagar klicka
HÄR

Jag kan ju tycka att varje dag är speciell utan
att det ska vara nallensdag, kladdkakansdag,
kanelbullensdag osv.

För mig är varje dag speciell för det är en ny
dag med nya erfarenheter och upplevelser.
Just därför är det en speciell dag för jag vet
inte vad dagen har mig att erbjuda. Det är en
speciell dag för just i dag ska jag möta mina
barn i nya situationer eller mina vänner!

Varje dag är en speciell dag för det är en ny
dag!

Så i kväll lägger jag mig och kramar min nalle.
För att få vakna till ännu en speciell dag =)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi uppmärksammar så bra saker här i Sverige ;)

2011-10-28 @ 07:30:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0