Spela spel...



Ni som troget läser min blogg tänker kanske.... vad duktig mamma hon
är som bakar, gör äppelmos, picnik i badkaret osv osv men en sak är
jag urkass på. Det är att spela spel, jag gillar det inte själv därav blir
det inget spela spel. Sebbe gillar inte heller att spela spel (mitt fel)
Hahhaaa... Så nu har jag köpt ett enkelt spel till Claris för att introduceras
i spela spel världen. Så får vi se hur det går!!!!

Inte så bra kan jag redan medge för hon provade detta i dag med Carro
när jag lagade mat, innan jag skar mig i fingret. Jo vad ser jag till min fasa
efter en stund??? Spelet är i hop packat och Clara och Carro sitter fullt
upptagna med blicken i Carros Iphone för där fanns ju roligare spel?!!!

Suck!!! Jag gör ett nytt försök i morgon ;-) Fy vad jag hatar denna media
värld i bland tv, data, mobiler och Iphones. är det så våra barn ska växa
upp?

Förlåt Steve Jobs i dag ska vi hylla dig och det vi du gjort för Iphones
världen och allt inom data, för du har gått bort så nu ska vi hylla dig!
Bara det kan jag tycka är absurt egentligen... Undra om nån ska hylla mig
när jag dör?

Har jag gjort något som är värt att hyllas??? Kanske jag har? Jo det har jag!
Men inte vill jag hyllas när jag dör, då är jag ju död så vad spelar det för roll
då? Hylla mig meddans jag är i livet i så fall!!!

Steve jag ska tända ett ljus för dig i allfall, för du gav oss en oändlig värld
där ute i universum. Och oavsett om du skapat Iphone eller inte så är denna
tragiska sjukdom inte värd att ta någons liv vem det än är.... Iphones skapare
eller uteliggare.....



Köpte rosabandets armband i dag 75 spänn inte ens två ciggpaket
typ en flaskavin inte ens två snusdosor, 8 liter mjölk, två amelior,
en porrtidning? (vad kostar dom nu för tiden?) Jo hur som helst visst
har vi råd? eller? Ett rosaband kostar 25:- typ ett halvt ciggpaket en
halv flaska vin. VI HAR RÅD eller hur??? Det kan förändra!

När jag köper dessa grejer så vet jag att det går till bröstcancer
forskning. Det känns så bra!

Män ni kan också köpa rosabandet, eller varför inte ett armband till
sambon?

DO IT!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Nettan, man kan väl var supermorsa utan att spela spel? ;)

2011-10-07 @ 20:27:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: EmmyPemmy

Lika kul att kolla på bloggen varenda liten dag ♥

Hälsa Claris och Henke !!



Pözzar och Kramiizar

EmmyPemmy

<3

2011-10-09 @ 15:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0