Tillbringat helgen i Bollnäs



Det kändes som att hösten kommit lite längre högre upp i landet!!!









Min farmor, farfar, faster och farbror och kusiner bor i Bollnäs vi var där
på besök i helgen. H och Carros kille Niklas blev hemma så det var bara
citat by J "The powergirl-trion" som åkte =)

Jag skar ju mitt finger i torsdags det gav sig inte med blödningen så jag
var tvungen att besöka akuten i Bollnäs på lördag förmiddag. Men nu
verkar det som att det gett med sig. Så det blir nog bra!!!

Vi firade farmor som fyllde 83år med tårta och kaffe. På kvällen besökte
vi en Italienskrestaurang för att sedan avsluta med efterätt och en Irisch
hemma hos faster och farbror, även kusin Sebastian och tjej var med!
Så mysigt att träffa släkten där uppe jag verkligen älskar naturen i
Hälsingland det är lite mer kuperat ;-) Hösten låg lite före där vi hade
tur med vädret så det var underbart!



MINA BÄSTASTE TJEJER <3



Jag och min älskade farmor!



Jag och Helge inte min riktiga farfar men lika mycket värd ändå, tänk
att han är över 90år stilig karl!!!



Min lilla tös hon har blivit en bestämd liten dam hon ;-)

Vi kom hem runt åtta i går kväll så det blev en intensiv men mycket bra
helg!

Här hemma snorar och hostar alla höstens förskylning har slagit grepp
om alla i vårt hus!!! =(

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken mysig helg ni också har haft!



sv: Jaaaaa Winnerbäck skulle du ha sett, han är ju bara för bra :)

Nästa gång kanske?

Men det gäller att ha framförhållning, haha ;)

2011-10-12 @ 10:17:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0