whiskey






Jag är inte så förtjust i whiskey, förrutom då i irish coffee som är jätte
gott!!! Men nu sägs det ju att en redig whiskey är bra mot förskylning.
Så jag tog mig två små = en redig igår av älsklingens the snow grouse.
Mums den var ju riktigt god =) I dag sa en arbetskamrat till mig att
snow grouse ska man lägga i frysen. Så sagt och gjort jag la den och
glaset i frysen. Oj nu var den klart mycket godare!!!! Har gubben otur
så kanske han inte har så mycket kvar när han kommer hem på söndag.
Nädå så gott var det inte.... ler men jag hoppas den hjälper mot min
förskylning!

Nu ska jag ta mig ett hett myrtenbad igen, å för er som inte vet vad ett
myrtenbad är så återkommer jag med det ;-)

Skål


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh irish är gott som tusan!! Men är inte heller någon wirre fantast annars! :)) hoppas den hjälpte!

2011-10-15 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0