1 mil



Grattis Jonas som tog milen i lördags, det gjorde du bra!!!!

=)

Kommentarer
Postat av: J

TACK!! Känns jävligt bra!!! Vill bara säga till alla som tvivla på sig själva: Det går att förändra sitt liv!!! Det tog mig ett år att förändra mitt beteendemönster, att lära mig prioritera och planera för min hälsa! Största striden utspelas i tanken - det är på tankens nivå all förändring börjar! Det är på självkänslans plan största vinsten kommer! Sätt delmål som är rimliga, om förändringen ska kunna vara livet ut - måste förändringsarbetet få ta tid.

Sätt upp delmål - tänk långsiktigt - inse att du måste prioritera DIG SJÄLV!!! Och glöm inte; se till att ha människor runt omkring dig som kan och vill glädjas med dina framgångar!!! Tack alla som hejjat på mig!! <3

2011-09-12 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0