Äppelmos, soppa och en långrunda







I dag när jag hämtat Clara så gjorde hon och jag lite äppelmos på 2kg.
Mest för att hon skulle få hålla på lite i köket! Sedan gjorde jag en grymt
god soppa till middag som var med i Linasmatkasse!



H åkte till Östersund med två andra killar och fiskar i helgen. Så bästa
gulliga Carro kom hit och var med Claris så att jag kunde ut och springa.
Tog en lång underbar runda, hade tänkt att jag skulle ta mitt person-
bästa men det sprack!

Jag sprang en tur som jag i huvudet trodde var ca: 1mil eller 1,1mil hade
lånat Carros Iphone med Runkeeper (kul att mäta det sporrar lite)
När jag nästan var hemma så skulle jag kolla på den hur jag låg till.
Då hade det kommit massa sms och grejer så det såg ut som om min
runda inte blivit mätt =(

Så jag tjura ur så när jag kom hem lade jag den på bordet å sa till Carro
att skiten funkade ju inte, jag ska aldrig ha en Iphone =(
Hon kollar å säger det har ju visst mätt, 1,2 mil fasen jag hade siktat in
mig på personbästa 1,3. Och tiden blev ju hellkass eftersom den låg på
bordet typ 5min. Men Runkeeper har en funktion där man kan kolla medel
tid / km. Så då blev jag lite gladare =) Hade ett medeltempo på 6,30!
Nu undrar ni som inte löper att det låter galet att bry sig, men det är viktigt
för mig själv eftersom jag tävlar med mig själv!



Jag är jätte nöjd och stolt så med det säger jag godnatt för jag är skit trött!!!


=)

I morgon är det fredag jieeeee vad nice!

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktiga du! Vilken förebild du är Nettan! Verkligen :)))

2011-09-16 @ 17:43:47
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0