Brrr.... mysse på som Emil skulle sagt....



Vad nu Emil har med min löptur att göra? Jo nu vet jag.....han löpte
fort han också vissa gånger ;-) När han löpte i från farsgubben sin.

I dag blev det en sen kvällsrunda 7km kallt var det så mössan och
vantar fick åka på. Jag prenumerade på aktivträning en sväng och fick
så bra mössa, vantar, strumpor till en liten peng. Ja ni vet...  jag har ju
berättat om mitt lilla tvång på att skicka in tex. 3nummerför 59:- och få
diverse gåvor. Jag undrar hur får dom sånt att gå ihop men vem bryr
sig ler. Jag är enormt duktig på att alltid säga upp tidningarna också
så mig måste dom ju göra total förlust på ;-)

Nog om det..... det är mörkt och ruggigt att springa ute nu tycker jag.
Så jag håller mig på upplysta ställen och undviker tunnlar. I dag sprang
jag oxbacken -cityringen-högskolan-Rocklunda-Aroslund-cityringen-
oxbacken-Stohagen. Den är ca. 7km en lagom runda om jag inte fick så
jädrans ont i ryggen =( Huvudet och benen vill så mycket tom. mer.
Men ryggen strejkar bläääää.... så frusterande!

Nu en kopp te sen bingen nattinatt på er =)

Bjöd på en svettbild som ni såg, visst har jag bra reflexer ;-)



Kommentarer
Postat av: Kristina

Undratro om jag oxå skulle kunna springa om jag hade en schysst mössa... Hmmm, kanske ska testa ;-)

2011-09-29 @ 14:21:23
Postat av: Nettan svarar:

Ja skaffa dig en mysse så ska du se att du kan jogga lite ;-)kram

2011-09-29 @ 15:31:56
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0