Citerar J efter att tagit sin mil

Vill bara säga till alla som tvivla på sig själva: Det går att förändra sitt liv!!!
Det tog mig ett år att förändra mitt beteendemönster, att lära mig prioritera
och planera för min hälsa! Största striden utspelas i tanken - det är på tankens
nivå all förändring börjar! Det är på självkänslans plan största vinsten kommer!
Sätt delmål som är rimliga, om förändringen ska kunna vara livet ut - måste
förändringsarbetet få ta tid. Sätt upp delmål - tänk långsiktigt - inse att du måste
prioritera DIG SJÄLV!!! Och glöm inte; se till att ha människor runt omkring dig
som kan och vill glädjas med dina framgångar!!! Tack alla som hejjat på mig!!

Var bara tvungen att lägga fram J`s kommentar jag fick. Visst är det så sant det är mycket
lätt att hamna i offertänk att det handlar om omständigheterna vi drabbas av. I stället
för att förändra där vi kan... förändra oss själva och vår situation!

Keep going J ;-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra skrivet :)

2011-09-13 @ 15:20:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0