Dags igen....



Var och hämtade ut ett Buzzningspaket måste bara säga att detta är
väl ett av dom bästa jag fått ;-) Passar en flerbarns mamma alldeles
utmärkt speciellt med en dryga 2½ årings som älskar allt vad kladda
heter. Det var inte ett dåligt paket hela fullstora produkter och en del
provpåsar.



Är med i två buzzningskampanjer nu ett för hårlöss också, men lite
svårt att prova när det inte finns några löss i familjen =/ Hahhaaa...



Vill också du bli en buzzador så klicka HÄR och läs om hur det fungerar.

Bli meddem där eller be mig skicka en inbjudan så får jag lite extra
poäng. Klart värt att vara en buzzador det är helt kostnadsfritt det
enda som krävs är att du loggar in och lämnar en buzznings rapport.
Lätt som en plätt!!!

=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så du fick chansen att testa. Jag blev inte utvald till den här buzzningen :(

2011-09-05 @ 19:38:39
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag vill :)

2011-09-06 @ 23:58:54
URL: http://stimpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0