Dax för lite fjortis inlägg ;-)




Kavaj är hett nu har jag sett i tidningar......



Då kom jag på att jag har en "kostym" som jag köpte till ett bröllop
för ett antal år sedan. Men kollar jag in kavajen som dom säljer på MQ
så är dom nästintill identiska. Så jag ner i källaren och rotade fram min
kostym och damma av den och hängt på vädring.

Med andan i halsgropen satte jag på mig kavajen japp den passade.
Då var det dags för byxorna, har sett att även det är hett igen.
Tänkte detta går aldrig 8år senare 40år fyllda och en graviditet med
+22kg. Men yes dom satt som en smäck inte illa måste jag bara säga!

Kanske finns hopp om att jag kommer i min brudklänning om fem år.
Det är nämligen så att jag sa när vi gift oss att om tio år ska jag sätta
på mig den igen när vi firar bröllopsdag ;-) Vi får väl se hur det går med
det? Eller om jag får lov att smyga till skräddaren och släppa ut den lite.

Så här bjuder jag på ett äkta fjortis blogg kort.....



En Mari Philippe därför hade jag den kvar varit alldeles för snål för
att kasera denna. Har faktiskt glömt att jag hade den annars så
skulle jag förmodligen sålt den på tradera ;-)

Visst är den snygg till mysisar hahahaaaa....

;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte vara orolig, jag vet att du kommer att kunna ha din brudklänning när ni har tioårsbröllopsdag. Om fem år skall jag ha min bröllopsklänning då vi firar 20 år som gifta min älskade man och jag, det kommer att gå bra för den är töjbar men jag tänker vara smal då. kram mamma

2011-09-16 @ 14:00:31
Postat av: Nettan

Klart du ska ha den om fem år ;-) Vi får ta foto på oss tillsammans i våra brudklänningar då =) Puss & kram

2011-09-16 @ 21:31:06
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0