Fullrulle



I dag hämtade Carro tösen på förskolan för jag skulle bli sen från
jobbet, dessutom skulle jag packa med mig tre fotöljer från Sebbes
pappa hem till Sebbe. När väl dom var urpackade hemma, tog jag en
sväng ner på stan och fixade present till min svärson Nicke som fyller
25år i helgen. Passade på att fylla på Claras garderob hon växer så
det knakar så det sinar i garderoben. Det blev jeans, tights, klänning
två tröjor. Strumpor till Sebban också och en poncho till mig!

Vidare ut på maxi (ingen Linas matkasse denna vecka) *Saknar*

Sedan hem och packa upp maten, på med skorna och ut på en runda!



Ingen idè att äta innan så det fick bli två glas vatten och en banan.
Tog en runda på 7km det är mörkt nu så jag törs inte springa utefter
mälaren lite läskigt. Dålig belysning där, så det fick bli ner mot stan
och runt cityringen och lite här och där det lyste!



Det är skön tid att springa nu friskt och fuktigt och svalt i luften!!!

Men jag har så problem med ryggen, får ont på en punkt på höger sida
det svider och värker. Tror att det kanske kan bero på att jag springer
på asfalt. Det är inge vidare när det gör ont varenda gång har pågått
i 1½-2 månader nu. Jag försöker att tänka på min hållning och hur jag
rullar ner foten. Någon som har något tips eller varit med om liknande?
Det liksom känns som om ryggrader komprimeras eller hur jag ska
förklara =/



Colgate modell kanske?



Nä nu ropar kudden på mig!!!!

Nattinatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0