Hemma igen =)



Hej på er, är nu hemma igen efter en skön "slapp" vecka på Rhodos.
Har inte gjort mycket alls solat, joggat, promenerat, ätit gott, shoppat
lite, myst, gosat ja ni vet bara varit. Inte bäddat en säng inte tvättat,
inte lagat mat inte gjort någon hushållssyssla alls på en vecka. Så
skönt har lagt oss tidigt på kvällarna sovit ut, läst böcker!

Nu känner jag mig redo för hösten!

Mer uppdatering och bilder kommer senare, nu skall jag packa upp
och fylla på kylen lite.

Städat hade mina underbara ungdommar gjort det var så fint när jag
kom hem i natt, dammat, dammsugit och golven torkade så fräscht
och kul att komma hem till. Tack jag älskar er NI är bäst!


Glad liten tjej som bara njöt av att ha sin mamma och pappa alldeles
för sig själv i en vecka =)




Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh vad härligt det låter :)

2011-09-05 @ 16:43:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0