I bland är det tufft....

Nu skulle jag vilja skriva ett mega långt inlägg, men kan inte.
Jag vet att personer som läser min blogg skulle tycka det var
jobbigt så jag låter bli att gå in på detaljer.

Men... om mig själv kan jag skriva ;-) För om mig själv bestämmer
jag, så det så!!!!

Jag är skit trött så trött så trött så att jag vill skriva jävla trött!!!
Jag propagerar för att vi ska vara positiva och använda oss av
tankens kraft eller hur? Jo det gör jag så ofta jag bara kan!
Men ibland känns det som att det är kört!
Det händer saker i vår närhet hela tiden som vi inte kan styra
över men vi kan styra över hur vi tar emot det. Ja så långt är
jag med ;-)

Men i bland oavsett om man vill eller inte vill så rinner bägaren
liksom över. Det bara svämmar över blir blött och halt överallt.
Går knappt att ta sig fram. Känner ni igen er?

Hos mig är det översvämmning nu! Ordentligt därav är jag så
trött och blöt ;-) *s*

Nä inget att skämta om faktiskt men det är nog just nu man ska
gå in i väggen eller vad det heter???

Men så har jag hört någomn säga det är bättre att välja dörrhålet.
Famlar efter dörrhålet nu, ska hitta det!!!!

Nu ska jag läsa bok och gosa med min glimt i livet ni vet alla vem
det är ;-)

Ha en fortsatt fin måndag min vän, kram!

Kommentarer
Postat av: Christine

Usch, känner igen det där. Känns som man håller på att drunkna. Men med lite hjälp från nära och kära, eller lite egentid, så är man på rätt spår igen. Skickar en styrkekram

2011-09-26 @ 17:29:36
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Jag känner igen mig,har själv haft/har en överfull bägare och jag hoppas vattnet snart börjar sippra ut..Kämpa på för det vet jag att du kan !Många kramizzar sis

2011-09-26 @ 19:29:19
Postat av: Nettan svarar:

Tack Christine för styrkekramen =)

2011-09-26 @ 19:29:19
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Nettan svarar:

Ja syrran visst är det tufft i bland, men vi är tuffare!!! Stor kram

2011-09-26 @ 21:05:32
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Nettan! Det låter som att du skulle behöva en lång promenad tillsammans med någon som inte känner människorna runt omkring dig och som kan lyssna utan att värdera! Hoppas du får möjlighet att få ut allt ur systemet, för ibland behöver man en riktig rensning. Kramar

2011-09-26 @ 21:19:57
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Erika

så klart att det rinner över ibland!! Vi är ju inte mer än människor!! å ibland så känns de bra å skriva av sej lite. styrkekramar

2011-09-26 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0