Kan tyckas galet.....

.......Att ta med löpaskorna på en Greklands semester.
Men när är det inte enklast och finns mest tid att jogga,
promenera och göra det man vill, om inte på en semester-
resa?

Det gjorde iallafall jag två gånger och så vandrade vi
längs med kusten en gång och så simmade jag!!!

Det var sån upplevelse att ge sig ut och löpa och inte
veta vad jag skulle få se. Självklart tog jag några kort,

2,5km uppför ett berg till en bergsby..... det var varmt det var tungt,
kändes mycket bra efteråt!!!


Puh!!!




Rätt högt syns på utsikten....



Nackdelen är att alla trottoarer är gjutna i betong det kändes i
benen efterråt dom kändes stumma.... mycket värre än att springa
på asfalt!



Det var nästan värre nedför att bromsa med benen det kändes lite
i knäna.




Dök i poolen direkt (hade förberett med bikini, och simglasögon i
byxlinningen) Så det blev lite simma också, sen skrek magen efter
frukost och vatten =)

Ljuvlig morgon var det, att upptäcka och utforska genom att löpa.

Andra löprundan fick bli på plan mark utmed stranden inte illa det
heller....















Solstolarna gapade tomma på morgonkvisten....

Jag älskar att löpa på nya platser det ger mig energi och lust!!!

=)


Kommentarer
Postat av: Emmy!!!

Åååh så lyxigt att vara i grekland ♥♥

Hoppas Jag får förlja med nån gång ;D

pözzar och kramiiizar

EmmyPemmy

<3 <3

2011-09-09 @ 16:19:46
Postat av: Nettan

Emmy det vore så underbart om vi alla "tjejer" kunde åka nån gång.... Du, mamma, Nowa, Carro, Sanna, Sofie, Ellis, Clara å jag. Snacka om tjejgäng det ska vi göra en dag =) Puss på dig söta Emmy <3

2011-09-09 @ 22:02:50
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0