Lejonkungen & Johnny Depp




Som jag berättat tidigare så läser jag bloggar på bloggfamiljen.se
Dom brukar ha lite tävlingar då och då, nu lottade dom ut två dvd
filmer. Och jag vann jätte roligt!!!

Så här skrev jag...

Jonny Depp och vårtsvin =)
Lejonkungen är underbar! Min son som nu är 18år såg den om och om igen när han var liten. Jag har lejonkungen som ringsignal när han ringer på min mobil. Det skulle vara så kul att vinna den, så kan vi ha en nostalgikväll här hemma allihop. Och så skulle självklart min son få filmen som en liten present! Det var nämligen videoband när han var liten vi avverkade 3st dom slets ut! Det låter otroligt men det är sant!!! Kram jag håller tummarna!!!

Se HÄR

Så nu ska vi ha nostalgikväll och mys!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS :)

2011-09-29 @ 17:23:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0