Liten uppdatering

Lämna förskola!
Jobb!
Hämta förskola!
Mat!
Dans m. tösen i köket!
Tvätt!
Disk!
Föräldramöte!
Facebook!
Blogg (Nu)
En kopp te!
Läsa!
Sova!

Såja det var min tisdag ;-)

Var på föräldramöte på Claris förskola i dag!
Jag måste bara säga en fantastisk förskola,
sådant nytänkande dom har! Nya ideer som
dom vill påbörja tex. en twittergrupp (låst sådan)
Så att föräldrarna skall kunna vara mer delaktig
i barnens dag på förskolan. Coolt tycker jag =)

Dom har en till grej pågång som först skall kollas
och diskuteras inom kommun ( måste göra det även
om förskolan är privatägd) återkommer om det
sedan. Jag är så nöjd med Claras förskola, hon
trivs jag trivs och pedagogerna är mycket
professionella.

Nu väntar min bok känner mig lite hängig så
nu ska jag lägga mig före kl. 22 bra gjort av mig!

=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det går i ett hos dig med ser jag ;)



Kram

2011-09-21 @ 15:44:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0