Lugnet

Njuter av lugnet här hemma, vandrar runt i mina
egna tankar.

I dag har jag och tjejerna på C promenerat ner till Tullhuset living
jag hade fått tre presentkort där när jag fyllde. Så jag skulle kolla
in en liten blåsa till nästa fredag ;-) Carro hittade en fin tunika-
klänning som var perfekt så den fick det bli. Svart förstås, unnade
mig ett par nya kängor i dag också som jag spanat in tidigare.

Jag har ju date med massa grabbar nästa fredag jag och typ
5000 till brudar ;-)

Japp dags för årets ladys night sjätte året i år ska bli spännande.
Jag svägerskan och svärmor har som tradition att gå det har vi gjort
i sex år det är lite coolt! Jag får biljetten i födelsedags present varje
år.



Ögongodis det är Brolle och Stenmark, Anders och Järvheeden får
stå för skrattet. Frank ja det återkommer jag med en referens om.

Nu har jag pulat runt här med lite diverse tjejgrejs ni vet hårinpackning,
ansiktsmask, varmt oljebad och sånt!

Nu ska jag krypa upp i soffan under en gosig filt med en varm kopp
te och bara njuta till en tjejfilm!

Kram =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Ladies Night är ju superkul!!;) Ha så skoj!!

2011-09-18 @ 01:14:39
URL: http://design-minlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0