Tips...



Då var det dags igen då, mc donalds har ju varje år i oktober ett sam-
arbete med läsrörelsen. Det enda vettiga dom har kan jag tycka.
Vi äter i stortsett aldrig på mc donalds dyr och osmaklig mat =(
Trots det så säger Clara hamburgare så fort hon ser en mc skylt skumt
för hon har typ ätit 3st hon tycker inte heller om strips. Men i allafall
nu får man en bok med happymealen, så nu blir det mac donalds i
oktober. Mc donalds har haft samarbete med läsrörelsen i tio år jag
har en heldel böcker ler. Som små barnsförälder vet jag hur dyra dom
är. Jag tycker det är ett bra samarbete och att man får något bra i
happymealen som främjar läsning och utveckling ;-)

Tips till dig som är förälder eller har barn i din närhet eller är moster,
faster, farbror, morbror, storesyskon, far-morföräldrar ja you name it!

=)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack så jätte mycket och va roligt att du tittade förbi =)



Vilka otroligt söta barn du har..

2011-09-27 @ 21:15:24
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/
Postat av: J

Det finns vuxna som också skulle må bra av ett HAPPY MEAL och av att läsa ngt annat än serierna i VLT :=))

2011-09-27 @ 22:59:15
Postat av: Nettan svarar:

Absolut Jonas... passar utmärkt till "dasslektyr" också ;-)

2011-09-27 @ 23:53:21
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0