Tofflor, matlista och soffmys!

Läste på Christines blogg att hon och hennes dotter köpt
tofflor. För nu är det kyligt på golven ;-) Så är det när man
bor i hus och snålar på värmen hahhaa. Jag gillar också när
det inte är för varmt inne, speciellt min man gillar det!
Så då är tofflor ett måste. När jag läste att dom köpt tofflor
plockade jag och Claris fram våra!!!


Varmt och gött om fossingarna!

I dag hade jag planerat att putsa fönster, vilken tur att det regnade
så då slapp jag det. Jag skulle behöva rensa garderober, fota kläder
som ska ut på tradera. Rensa receptpärmar, rensa papper överhuvud-
taget. Gå på badhuset med Claris men jag har bestämt mig för att
strunta i allt jag behöver göra. Utan i stället kryper jag och Claris upp
i soffan med lite fika och filmmys!!!!

Jag är ju föräldraledig på måndagar och det betyder att jag ska umgås
med min dotter så jag GÖR det ;-)

Gjorde i går en matlista för veckan (ingen Linas matkasse denna vecka)
Så den är också färdig!!!! ;-) För att förenkla vardagen lite!!!



Så ny kryper vi upp i soffan jag och min lilla tös och tittar på Barnen
i bullerbyn!!!

=)


Kommentarer
Postat av: Christine

Ja visst är det skönt med tofflor. Vi har också lagt alla måsten på hyllan idag. För måndagar är Tilda ledig, så då är det en dag bara för oss utan måsten.

2011-09-19 @ 13:06:31
URL: http://chrizzg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0