Torsdag =)



När jag vaknade i morse och tittade ut så syntes det att det skulle bli
en underbar dag. Jag snoozade, jag var trött men denna syn fick mig
lite piggare.



Påväg till jobbet så fin morgon!!!

Efter jobbet åkte jag och Claris till Erikslunds shopping/Ikea.
Köpte en utedörrmatta och åt korv, strosa runt lite på nya shopping-
centrat. Gjorde några inköp men gud vad varm det var där inne olidligt.
Dom hade tydligen lite problem med ventilationen. Carro kom dit och
gjorde oss sällskap.


Clara tycket det var jätte skoj att hopparunt på fiskarna på golvet!


Väl hemma nattade jag Claris som nu somnar i egen säng =)
Carro var hemma hos oss, H är på kryssning så jag passade på att ta
en löptur när Carro ändå var här det blev en mil. Nu har asont i ryggen
igen, att det inte ger sig F.......N


Snyltade på Carro Runkeeper på Iphonen igen, askul att mäta sträckan.
Egentligen struntar jag i hur långt jag springer utan det viktiga är att jag
orkar löpa länge.



Nääää nu är jag så trött så jag bara slinter på tangenterna här, så
godnatt min vän!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0