Började helgen med gymmet

Idag hämtade pappa Claris på förskolan, oftast slutar han senare än mig därför hämtar jag henne. Vill absolut inte att hon ska vara längre än nödvändigt. Eftersom han tog hämtningen passade jag på att träna utan att ha en tid att passa eller att känna stress. Nästan två timmar så ljuvligt. La upp passet så här: 10 min cross bröst, rygg, biceps och triceps fem maskiner 10x2 sen mosade jag 10min på löpbandet i så högt tempo så jag trodde jag skulle flyga av. Jag riktigt såg mig i en komisk situation ni vet man ser på tecknade serier hur man flyger av bandet. Efter det körde jag samma maskiner igen 8x2 sen plankan 1min x 3 avslutade med rodd 10 min. Sen så ville Carro köra lite hantlar så fick det bli ;-) grymt bra pass grymt skönt!!! Satt i bastun en stund drog ut på tiden lite ;-) för älskling skulle stå för matlagningen grillat stod på menyn. Vilken underbar start på helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0