Dåligt humör :(

Usch vad jag är på dåligt humör, blir det när jag inte är pigg och inte kan träna FAN! Varit på jobbet med nöd och näppe fryst, huvudvärk, hes, ont i halsen. Tur ändå att jag jobbade två personal var redan sjuka. Så Inge pigg och gå kort ingen höjdare. Men jag försöker pina på snart påsk och långledigt då får jag kurera mig. Nu ska jag göra månadens TRÅK betala räkningar. Sen dyker jag i säng tidigt och hoppas jag vaknar lite piggare och gladare. Vill bli frisk vill komma i väg och träna ;-)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas gumman att du snart blir piggare kram mamsen

2012-04-03 @ 16:49:05
Postat av: J

Krya, krya - Kram kram!

2012-04-03 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0