Energin på G tillbaka....

I dag har tösen varit hemma från förskolan, hon hade feber igår men varit feberfri i dag. Dock hängig med hosta så Bästa Carro har henne i morgon också. Sicken tur för mig/oss jag har en viktigt möte kl.13. På fredag är förskolan stängd då har jag tagit ledigt, sen är det min lediga måndag så det blir fyra dagar med mitt <3 Därför känner jag inte heller något dåligt samvete att jag inte är hemma. Plus att hon har det kanon med Carro det vet jag. I dag tog jag och älsklingen en lång powerwalk i raskt tempo. Eftersom Carro ändå var här, inte ofta vi kan göra något bara han och jag. Det var jätte skönt och det känns som att jag är påväg tillbaka, efter förskylningen. Så skönt nu är det bara att kicka igång kroppen igen, borde inte vara allt för svår startad ;-) Vi joggade sista kilometern hem för tiden blev knapp och jag ville självklart hinna hem till Desperate Housewifes. Nu är uret på tok för mycket så nattinatt min vän och tack för att du kikar in här hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0