Gillart

Jag tror jag är ensam att gilla vädret i dag. I allafall när jag ser alla statusuppdateringar på facebook. Jag är ledig och jag kan stanna inne å mysa utan dåligt samvete. Fast jag ska ut på eftermiddagen behöver fylla på kylen lite. Tösen är feberfri än så länge, hoppas det håller i sig. Har lite saker jag "borde" göra men struntar i det i dag. Flytta Tösens garderob bl.a. Äh det tar jag en annan dag! Mys frukost och ett mellis har jag hunnit med. Nu vill jag verkligen komma igång och träna, vill bli pigg nu! Frukost kaffe två knäckesmörgåsar Mineralknäcke, keso, rökt skinka och tomat. Mellis kvarg, keso, nötter, kokos, linfrön och passionsfrukt mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0